Fri fragt ved køb over 499,00 DKK

Levering: 1-3 hverdage

Fast leveringspris m/ GLS 25,00 DKK til pakkeshop - 50,00 DKK til privat adresse

Vores handelsbetingelser

Ejerforhold

SkildpaddeShop.dk
Anders Dueholm Boye
Odensevej 97, 5800 Nyborg 

CVR. 42535184

Betaling
Betaling: med VISA-Dankort, VISA, MasterCard, Mobilpay. 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Skildpaddeshop.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling med EAN-faktura
SkildpaddeShop.dk tilbyder institutioner og offentlige virksomheder muligheden for at kunne betale med EAN faktura.
Hvis du vil benytte EAN faktura, skal du sende en mail til vores kundeservice SkildpaddeShop@gmail.dk med de nævnte informationer:

  • Vare og antal
  • Faktura oplysninger
  • EAN-nummer
  • Afdeling/referencenummer
  • Kontakt person, E-mail og telefon

Så får vi oprettet, pakket og sendt bestillingen til dig.

Levering
Vi sender og pakker din ordre indenfor 24 timer. Du vil derefter modtage din pakke indenfor 2-3 hverdage, med mindre andet er aftalt. Pakken sendes til nærmeste pakkeshop, tættest ved dig, medmindre du har bestilt det anderledes. 
Får du ikke afhentet pakken til tiden i pakkeshop, kan pakken gensendes mod betaling af ny fragt.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Skildpaddeshop.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang, men, aldrig mere end, hvad du har betalt os for fragten.

Ved returnering
kontakt@skildpaddeshop.dk

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på SkildpaddeShop@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Standardfortrydelsesformular er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser. Anvendelse af formularen er ikke obligatorisk.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@skildpaddeshop.dk

Vores handelsbetingelser er opdateret d. 20.04.2024

Hermann's tortoise, isolated on white

Covid-19 opdatering

I denne tid overlades intet til tilfældighederne på vores shop lager!

Du kan derfor handle i vores webshop helt uden risiko. Vi pakker med de nuværende beskyttelsesforanstaltninger inden vi afsender din ordre, da vi tager denne situation meget alvorlig.